Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2007 11:41 - Отпускарско
Автор: zeifod Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2511 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 13.03.2007 15:40


Събота и Неделя се изтрелях извън Пловдив. Отрази ми се много добре. Проблема е че нещо сега хич не ми се работи. Ама то след два дена ядене, пиене, излежаване и разходки как да ти се работи :) Та затова сега ще ви помрънкам малко. 
Ако можеше цяла седмица да изкарама така, ехххх мечти.
Та бяхме в Стара Загора. Хубав град и живота, като че ли е някак си по - спокоен. В Пловдив е някаква лудница. 
Пристигнахме Петък, настанихме се и хайде на кръчма. Заведоха ни в едно заведение, в което каквото и да си поръчвахме все го нямаше. Здраве да е, Другият път дано имат по-голям избор.
Хотелчето в което бяхме беше доста прилично. Стайте подредени и чисти. Имаха само един малък проблем. Аз малко обичам да се поизлежавам. Та станахме ние и хоп ще ходим да пием кафе долу в барчето. То добре ама се оказа, че кафе можело до 11 часа. Къде ти аз ще се събудя в 11. Смилиха се над нас като ни видяха такива заспали и мучащи :) Оказа се че поне кафето е безплатно за гостите на хотела. Авантааааа :)
После пицария. Ммм правят едни чудни пици на жар. И след предишната вечер, където от менюто имаше само 2-3 неща, там направо ми се стори Рая :) Пицарията им наистина беше готина. Имам чуството че целият град се беше изсипал там. Та хапнахме и хайде към Аязмото. Хубав парк. И ако беше и малко по - топличко всичко щеше да е наред. А то един студ ум да ти зайде. Ама нали сме упорити разгледахме зоологическата градина от край до край. Поне имаше какво да се види. А като се сетя за Пловдивската направо ми се реве. Имаме няколко овце, кози и малко кокошки. Май само по име се води зоологическа градина.
Та имаше там един паун, разперил опашка да привлече вниманието на паунката/не съм сигурен така ли се казва на женски паун :)/. Напъваше се горкия, трепереше с тая опашка, пристъпваше от крак на крак. Ама тя кокошката му с кокошка само храна и беше в главата. Грам внимание не му обърна. Съжалих го направо.
Мислех да се забием в къщичката с кривите огледала, ама мойто мило нещо не искаше. Та ми се размина да се гледам "дебел, изкривен, слаб и т.н"
А за вечерта направо не ми се говори. Пихме Б52. Някакъв коктейл, който се палеше. Добре влизаше, но след няколко такива и наистина се чустваш като бомбардировач. Съвет: не пиите това чудо:)
Ето така изглеждаше коктейла :)
image
Та общо взето така изкарах тези почивни дни, и сега ме е налегнало едно отпускарско настроение.
Усеща се че лятото идва :)
Ммм мило благодаря за тези няколко прекрасни дена.

П.П.   Добавям малко снимки, както бях обещал, че в противен случай може да си го отнеса :)

Папагалче :)
image

Паунът :)
image

Баба Меца спинка :)
image

Цар Лъв.
image

И пак той.
image

Лебедче.
image








Тагове:   Отпускарско,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. belosnejka - * G *
13.03.2007 13:46
Хаха, явно хубаво си се повеселил, и коктейлът добре ти се е отразил, щом си пропуснал пролетта и направо към лятото отпътува, но така пък пропускаш най-прекрасния сезон! :)
Нека всичките ви почивни дни да са така приятни! :)
цитирай
2. zeifod - Хахахаха :)
13.03.2007 13:50
Ами то след тоя коктейл добре че не ме изби направо на зима :)
цитирай
3. pti - альооооооо
13.03.2007 14:54
ДЕКА са ни снимкитеее?

:))))
цитирай
4. zeifod - Пти,
13.03.2007 15:41
ето малко снимчици :) Дано си доволна. Можеш да благодариш на милото :Р
цитирай
5. pti - ;)
13.03.2007 15:46
мррррр, ммррррр :))))
аай доволна съм...
голяма летаргия ги гони :))))
цитирай
6. zeifod - То
13.03.2007 15:48
в тоя студ птиченце и мен ме гони :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zeifod
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1064623
Постинги: 112
Коментари: 1065
Гласове: 2916
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930