Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2011 23:12 - Да те обичам ...
Автор: zeifod Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4008 Коментари: 10 Гласове:
6

Последна промяна: 15.02.2011 23:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Това е една от любимите ми песни на Gianna Nannini. 
Подарявам ви я и изтанцувайте по едно Танго заедно с Вашият любим/любима. А на мен подарете една мъничка усмивка и аз ще я запазя тук в блога си завинаги , така когато имам нужда от усмивка просто ще надникна тук :)

За тези който не разбират ,един груб превод, извинете ме ако не е много точен, не е мои  :)

Gianna Nannini - Amandoti / Да те обичам/

Да те обичам ... това ме изморява...
Изпразва душата ми,
нещо, което прилича на това...
да се смееш през плач.

Да те обичам ...това ме изморява...
това ме натъжава,
но какво да се прави...
това е живота ... и той е мой...

Обичай ме...и още...
направи го нежно...
една година ...един месец...един час...
отчаяно....

Обичай ме ....и още...
направи го нежно
само за един час
отчаяно...

Да те обичам ...това утешава...
безсънните ми нощи
нещо, което изпълва
стари истории...още димящи...

Да те обичам...това ме утешава...
и ми дарява радост
какво да се прави, това е животът
и това е моят живот...

Обичай ме ....и още...
направи го нежно
само за един час...
отчаяно...

Обичайки те...
моят живот

Обичай ме...и още...
направи го нежно...
една година ...един месец...един час...
отчаяно....

Обичай ме ....и още...
направи го нежно
само за един час...
отчаяно...

Обичайки те ...
и животът е мой
Обичайки те...
и това е моят живот /2/








Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. naidobriq - Много ми хареса..
15.02.2011 23:30
Поздрав усмивка..:))и Лека вечер..
Ани..
цитирай
2. zeifod - Радвам се,
15.02.2011 23:42
че ти хареса Ани , а ето че имам и първата си усмивка :)
цитирай
3. newgirl - :)
16.02.2011 20:45
Благодаря за прекрасната песен.
Обещавам да изтанцувам най-хубавия си танц под звуците й.
Заедно с искрената си усмивка :) изпращам и един поздрав
От сърце...

http://www.youtube.com/watch?v=6BeAx4ZXN5g
цитирай
4. zeifod - :)
16.02.2011 21:31
Радвам се, че ти хареса newgirl, благодаря за усмиФката - прекрасна е :)
А песничката аххх - обичам Толкин , уцели точно с какво да ме зарадваш :)
цитирай
5. newgirl - Уцелвам аз ;)
17.02.2011 21:36
Навремето стрелях много добре... с въздушна пушка :)
А Билбо Бегинс и компания са и мои любимци :)
цитирай
6. zeifod - Хехехе
17.02.2011 22:18
виж ти , виж ти, някога и аз тренирах спортна стрелба, даже на състезание бях. По-късно покрай кризата треньора ми беше съкратен и с това моята кариера на състезател привърши, можех да продължа при друг треньор но ... някак си нямаше да е същото. Винаги ще си го спомням с усмивка - името му беше Бинев :)
А иначе Властелинът и Билбо са едни от любимите ми книги наред с Пътеводителя на Дъглас Адамс :)
цитирай
7. newgirl - Е, значи ти си по-добрия :) Аз на ...
18.02.2011 23:29
Е, значи ти си по-добрия :)
Аз на състезания не съм била, по-скоро любител.
Но е било добре да продължиш, въпреки новия треньор...
Относно книгите - особено се възхищавам на Маргарет Мичъл и нейната Скарлет :) покрай другите...
цитирай
8. zeifod - Сега
19.02.2011 00:35
като погледна назад във времето, си мисля че може би е трябвало да продължа. Но може би е било за добро. Моята страст са компютрите, най - хубавото е че и професията ми е свързана с тях. Дали съжалявам? Може би мъничко. Но аз винаги казвам, че щом е станало било е за добро :)
цитирай
9. newgirl - Разбира се,
19.02.2011 21:45
всичко което се е случило, е било най-доброто възможно. И аз съм убедена в тази максима :)
А компютрите присъстват и в моето ежедневие - макар, че са само помощното средство в професията ми :)
цитирай
10. zeifod - :)
20.02.2011 00:48
Само мога да се усмихна :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zeifod
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1064415
Постинги: 112
Коментари: 1065
Гласове: 2916
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930