Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2008 15:25 - Вечният Рим - 1
Автор: zeifod Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10499 Коментари: 21 Гласове:
1



Рим...толкова много е казано за този град, че каквото и да кажа със сигурност вече някой го е казал :)
Палмите...старите сгради...колизеума...базиликите... Трудно може да се опише чуството което изпитваш, когато вървиш в този древен град. Усещането е че все едно стъпваш върху Историята, пренасяш се във времето преди Христа, времето на гладиаторите, на Цезарите, на Императорите, когато този град е бил столицата на Света. Рим ...
Първи поглед към Рим.

image

И малко след това зърнах Колизеума. Представях си жадните за кръв и зрелища тълпи..предсмъртните стонове на гладиаторите...Императорът който с едно накланяне на палеца е отнемал живота на поредния гладиатор...
image
image
image
image
image

Скоро Колизеумът остана зад гърба ми.
image

Поглед към Колизеума през ноща.
image

Буквално на всяка крачка се сблъскваш с древността...image
image
image
image

Хората, който се правеха на статуи и с това изкарваха парите си, бяха доста често срещани. Учудвам се как издържат часове наред под палещото слънце, без да мърдат. Поне малките се забавляваха :)
image

Монумента на Emannuel.
image
image
image

Поглед отсреща към Базиликата.
image

След още мъничко ходене достигнах до фонтана Ди Треви. Пиинах от ледено студената вода и хвърлих една монета, за да се върна някой ден отново там...
image

И продължих напред към Площад Испания и La Scala - там където не една и две манекенки са се мъчили да не паднат по стълбите :)
image
image
image
image

Рим има толкова много базилики, че сигурно не би ми стигнала седмица да разгледам само тях. Базиликата Di Santa Maria Maggiore

image
image
image
image
image
image
image
image
image

Иска ми се отново да съм там :)
image
image
image
image
image
image
image

Тъй като не съм сигурен как се чете и превежда на Български името на базиликата, го пиша на Италиански както си е. Някой който знае този език може да помогне :)
Базиликата "S.Maria degli Angeli e dei Martiri"
image
image
image
image
image

Подът...
image

Ще приключвам този пост, за да не стане прекалено голям. Следващият пост ще ви разходя във Ватикана и едно градче на брега на морето Santa Marinela..



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. halo - Като приказка е!
07.08.2008 00:19
Много красиво! Мечтая да съм там! Благодаря ти!:)
цитирай
2. zeifod - :)
07.08.2008 10:44
Нали знаеш, че когато човек силно иска нещо то се случва :)
цитирай
3. melsun - :)
07.08.2008 20:44
Благодаря за тази зашеметяваща разходка! И аз си мечтая да отида там някой ден!:) Много е красиво!
цитирай
4. zeifod - :)
07.08.2008 23:26
Мерси за преводчето Марине :)

*Моля Мел, радвам се че ти харесва. А мечтите рано или късно се сбъдват :)
цитирай
5. neve - °
09.08.2008 23:41
комплименти за снимките,случвало ми се е да чувам от българи че в Рим имало много камъни :Д ..но в последствие разбирам че не са посетили нито един музей,нито една катедрала или друга забележителност.
цитирай
6. zeifod - :)
10.08.2008 00:40
Ами то си е за тяхна сметка :)
цитирай
7. monna - Много хубави снимки!
11.08.2008 13:27
И аз имам много ,не само от Рим. Обожавам Италия и италианците! Винаги когато имам възможност се връщам пак и пак.. Препоръчвам ти да посетиш и Сан Марино, но с преспиване, в някое хотелче. Приказен град-държава! Ще има да пиете амарето и да се кефите на бутиците, а има и много българи.
Поздрави!
цитирай
8. anastasiia - Как съм успяла да пропусна
12.08.2008 14:41
точно този пост!:))
Само преди ден се завърнах от морето и ето ме вече потопена в атмосферата на Рим!...:)
Великолепни снимки!...Аз обожавам да снимам, така че истински ми е приятно като видя хубави снимки...Особено пък от Рим:) Не съм ходила там...И ми е мечта....:)
Толкова е красиво...Истински празник за очите и душата ми!...:)
Благодаря ти!:)))
цитирай
9. zeifod - Мона
12.08.2008 16:28
при първа възможност ще посетя Сан Марино. А за Амарето мммммммм вече си точа зъбките :)
цитирай
10. zeifod - Ася :)
12.08.2008 16:29
Добре дошла отново и приятно изкарване на планината :)
Аз също обичам да снимам, и затова ме и няма на снимките, все съм зад камерата :)
И нали знаеш че мечтите се сбъдват ;)
цитирай
11. anastasiia - О, разбира се, че мечтите се сбъдват!:)
12.08.2008 17:10
Убедена съм в това...:)
А пък аз си имам цял куфар с мечти и непрекъснато им се усмихвам, да не се обезверят;)))
Благодаря ти за пожеланията...:) Сигурно отново много ще снимам там, горе, дето е съвсем близо до облаците...:)))
цитирай
12. monna - Има едни специални магазинчета..
12.08.2008 21:39
в Сан Марино, където се дегустира Амарето и си избираш след това бутилката със това, което ти допада. Аз купих 5 бутилки, за да почерпя приятели и колеги, обаче на никой не се хареса това питие, за мое съжаление! Защото е ликьорно и с дъх на бадеми.
Както някои не обичат узо или мастика. Вкусове - разни...
Поздрави!
цитирай
13. zeifod - Мхм
13.08.2008 16:08
не обичам много ликьорите, но от любопитство бих пробвал :)
Пък кой знае може и да ми хареса вкусове - разни, както ти каза :)
цитирай
14. zeifod - Ася
13.08.2008 16:09
Чакам си снимчиците от планината :)
Ах как обичам плнаината и пъстротата и ...
цитирай
15. letisi - всички пътища водят към рим:))))
14.08.2008 22:49
или по-точно към красотата...поздрави
цитирай
16. ema - Прекрасни снимки!
20.08.2008 20:27
Това наистина е вълшебен град! Като ми домъчнее за него слизам под "Екселсиор"-а и си фантазирам разни неща...Е, само камъните наподобяват, но пък рядко има хора там :)
цитирай
17. zeifod - :)
21.08.2008 05:57
*така е Letisi :) И надявам се някой ден пътят ми пак да ме отведе натам...в столицата на света :)
*Ema - Пожелавам ти някой ден мечтите ти да станат реалност, и да бъдеш не под Екселсиор, а пред стълбите на площад "Испания" или така прословутата La Scala :)
На кой не би му домъчняло за този град :)
цитирай
18. ema - :)Благодаря ти!
21.08.2008 09:02
Аз съм била в Рим няколко пъти и се чувствах така сякаш си отивах у дома...Но винаги мечтая за него, подлудил ме е, проникнал е в душата ми.
Една песен за теб!
http://ema.blog.bg/viewpost.php?id=200824
цитирай
19. zeifod - Благодаря
24.08.2008 15:39
за хубавата песничка Ема :)
Дам зная за какво говориш, липсва нали :)
цитирай
20. prelestnezemna - Благодаря за разходката. . . ! :)))
14.02.2010 21:21
Благодаря за разходката...! :)))
цитирай
21. анонимен - jcpenney printable coupons
25.10.2011 13:21
lpolppyGps <a href=http://tinyurl.com/jcpenneyprintablecoupons>jcpenney printable coupons</a> edVaadreyfuf
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zeifod
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1063803
Постинги: 112
Коментари: 1065
Гласове: 2916
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930