Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2007 12:00 - Лятно
Автор: zeifod Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2505 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 19.09.2007 17:26


Макар, че лятото лека полека отминава и последните летни дни един по - един си отиват. На мен все още ми е едно такова лятно и слънчево.....
Обичам лятото.. обичам слънцето.....обичам да се разхождам, някъде там в планините...Да се цамбурна в морето.....
Лятото е време за купони..... за емоции.... за нови и вълнуващи преживявания....Любимият ми сезон.....
Не ми се иска да си спомням песничката в която се пее "Отива си лятото, идва есента ..."  Искам да е вечно лято, така както се пее в една друга моя любима песен "Нека да е лято, самооо да е лятооо,топло и зеленооо като горски мъх... " :)
Ще запазя спомените от моето лято, живи в мен..Ще ги скътам дълбоко в сърцето си, за да могат да ме топлят дългите зимни дни. И знам, че някъде там след мъничко време ще ме очаква още едно незабравимо лято...още много емоции ...много щастливи мигове и преживявания....
Наслаждавайте се на последните летни дни, така както аз се наслаждавам....Наслаждавайте се на слънчо, защото той ще отиде да си почине няколко месеца, за да може отново да има сили следващото лято да ни топли и гали с лъчите си... Наслаждаваите са на все още зелените дървета....Наслаждавайте се на живота .....
image


И един поздрав  за всички с една лятна песничка, която обичам много ...

Гледам, че нещо линка към песничката не сработва. Затова ето ви директен линк :) http://www.youtube.com/watch?v=Lt6o8NlrbHg






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injnina - Има места,
19.09.2007 15:04
където е вечно лято! Би ли ти доскучало от еднообразието тогава?
Моя позната, която живее и работи в Англия казва, че й липсва сухата трева през август и пожълтялите поляни, защото там е зелено, зелено... и когато се очаровам от тази свежест тя ми казва: О, втръснало ми е от тази зеленина!
Поздрави! И аз искам да е Лято!!!
цитирай
2. zeifod - Хммм хубав въпрос
19.09.2007 15:12
injnina, еднообразието със сигурност би ми доскучало. Не съм казал че не обичам Зимата. Обичам я заради чистотата, която ни носи. Заради белия, пухкав сняг. Заради удоволствието да се кача на ските. А какво да кажа за есента. когато всичко е толкова шарено....Пролетта -когато всичко започва да разцъфтява и мирише толкова хубаво...нетърпението Пролетта да бъде заменена от лятото...Всеки сезон си има своя чар и аз обичам всичките ни сезони. Просто най - много обичам лятото :)
цитирай
3. enjoy6 - и топлата есен е прекрасна,
19.09.2007 20:11
а после идва Коледа и пак ще имаме приятни и весели дни!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zeifod
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1064840
Постинги: 112
Коментари: 1065
Гласове: 2916
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930