Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2007 22:36 - Пътепис - част 2 /Закопане/ Полша
Автор: zeifod Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5879 Коментари: 6 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

И така продължавам с лятната ми отпуска и моето пътуване в Полша. Първото място в Полша, на което попаднах /което е близо и до границата/ беше Закопане. Там някъде остана и  сърцето ми. Влюбих се в това място и девствената му красота. Невероятна природа -Татрите са просто нещо, което не може да се опише с думи. Трябва да се види, да се почуства.....
Казват, че през зимата е още по - красиво. Обещал съм си че ще отида там отново, точно когато е зимния сезон......
Каня ви да се насладите с мен на красотата на Татрите....

Изглед към Закопане 
image

Татрите......
image

Езерото "Морско Око"
image

И отново езерото "Морско Око"
image

image

Как ми се иска отново да съм там......
image

image

Църквата "Holy Family"...
image

Нещо като главна улица..
image

image

Традиционен ресторант в Закопане
image

Поляците наричат местните "Gorale". Аз си го превеждам нещо като "Горяни" или нещо от сорта :)
image

Най - много от всичко там ми харесаха къщите им. Изцяло дървени.. сякаш бях не в Полша, а в Швейцария....Само кравата "Милка" лиспваше :)
Традиционни къщи в Закопане:
image

image

image

image

image

image

Надявам се да харесахте разходката из един от най - хубавите зимни полски курорти. В следващия ми пост ще Ви покажа Краков. Град с неповторима атмосфера, която не се забравя лесно......Бих живял с удоволствие там...
И разбира се поздрав с една полска песничка, която харесвам много :)





Тагове:   пътепис,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. roksolana - :)))
19.09.2007 09:47
Благодаря ти, че ме върна назад в спомените :)
Била съм там също през лятото и също бях пленена...
Както и от Краков...Чакам с нетърпение да видя нови снимки и оттам!
Поздрав и усмивка! :)
цитирай
2. zeifod - И за мен
19.09.2007 10:29
беше удоволствие да се върна назад в спомените си Рокси. И пак ще отида там. Обещал съм си...
Наистина се влюбих в това място :)
цитирай
3. viovioi - krasivo e..
19.09.2007 10:54
И аз останах много впечатлена от къщите(мисля от дърво нали?) и природата разбира се.Поздрави!
цитирай
4. zeifod - От дърво са ...
19.09.2007 11:01
Няма бетон , няма грозни гледки. Всичко е едно чисто и подредено... Завиждам им най - благородно за това, което са постигнали и за начина по - който живеят :)
цитирай
5. anastasiia - Толкова е красиво!:)))
19.09.2007 11:19
Къщичките сякаш са "излезли" от приказката "Хензел и Гретел"!:) Само остава покрива да е от шоколад! А музикантите, са точно като дворцови, придворни музиканти!:))) Наистина е приказно красиво!
Благодаря и за песничката! Много приятен постинг!:)
Поздрави и хубав ден!:)))
цитирай
6. zeifod - Приятен и хубав ден
19.09.2007 11:27
и на теб Анастасиа :)
И разбира се много много усмивки :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zeifod
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1063674
Постинги: 112
Коментари: 1065
Гласове: 2916
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930