Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2007 12:24 - Абсурдистан
Автор: zeifod Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10507 Коментари: 30 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Писна ми от тази скапана държава. Писна ми от ненормалния начин на живот. Писна ми от безхаберието на властимащите. Писна ми от ламтенето за пари и неспазването на законите на тези с дебелите портфейли, който се имат за богоизбрани. Писна ми от мижавата ни полиция, която дели хората на две категории, такива с много пари и такива с нормални доходи. Писна ми от мутри, от пияни шофоьори мислещи че са Шумахер. Писна ми циганията и мръсотията. Писна ми от бюрокрацията съспътсваща ни всекидневно. Писна ми от постояното увеличаване на цените и смешните заплати и пенсии. Писна ми да слушам как нямало места в яслите и детските градини - а искат раждаемост. Писна ми да гледам как млади майки захвърлят децата си по кофите, защото няма как да ги издържат. Писна ми да виждам как деца проституират по улиците, как се друсат по дискотеките с хапчета и как най - безочливо им се сервира алкохол, нищо че тези деца нямат пълнолетие, нали ония трябва оборот да правят. Писна ми от всекидневните убииства. Писна ми да се страхувам да се разхождам нощем, а беше време когато можеше да се прибера и в 3 през ноща без страх. Писна ми ....... Обичам България. Но с всеки изминал ден искам все повече и повече да се махна. Искам да избягам някъде далече и въобще да не се сетя повече за тази ненормална държава. Аз искам просто спокоен начин на живот. Твърде много ли искам?
И ето няколко безумни примера за това какво става в нашата мила родна страна. После да не ме питате защо ми било писнало.
Да започнем със Странджа. Всички знаете какво се случи. Никой не знае как ще свърши. Там става въпрос за мощни финансови интереси. И вместо полицията да се заеме със къде къде по важни неща / убииството на сестрите Белнейнски - все още няма подсъдим, а минаха години, къде е подсъдимият за фонтана убиец в центъра на София?/, та вместо това нашата мила родна полиция взела да привиква блогъри за разпит, щото видите ли ние блог обществото сме опасни и сеем смут в иначе така спокойната ни и добре подредена родина.
Мислите че е само Странджа. Уви грешите. Положението е същото и в Пирин. Погледнете Банско и безумното строителство. Отидете и ще видите изсечените гори и оголената планина. А какво да кажем за Рила, където проектът за строеж на лифт, ски писти и хотели на 7-те рилски езера е вече одобрен: http://nabludatel.blogspot.com/2007/07/blog-post_28.html
Е нали имаше уж "Натура 2000". Какво ли им пука всъщност на онези отгоре, да не мислите че ЕС ще глобят тях? Не ще глобят държавата за неспазването на законите, а това значи нас данъкоплатеца. Не си мислете че разните ми там депутатчета ще платят тази глоба от собствените си джобове. 
Ами морето? Безумно стройтелство, хотел до хотел, няма грам зеленинка. На някакъв му притрябвал пясък, яяя тук има няколко непотребни дюни, ще свършат чудна работа. Безумие след безумие.
А къде беше полицията, когато беше паркирано лъскавото возило в центъра на София, върху пешеходната пътека, а полицаят стоеше отстрани и безучастно прискляпаше с очи.
Къде беше полицията, когато така наречената охрана на дискотеката уби в Несебър, шведският турист. Аз ще ви кажа беше там и безучастно гледаше. Сигурно пак ще привикат някой блогър за разпит, поне ще отчетат някаква дейност. Клипа не го препоръчвам за хора със слаби сърца, защото ясно се вижда как едно ячко момче скача с всичка сила върху главата на шведския турист, а до него стой полицая и гледа: http://youtube.com/watch?v=SPws2VZGuYg
Драги ми чичко полицай защо не привикате пак някой блогър за разпит, току виж разнищите толкова заплетения случай.Не е лошо чичко полицай да се научи що за чудо е това интернета и да изгледа въпросното клипче. А извинете те гардовете на дискотеката били бивши полицай от РПУ - Несебър. Дано не са си вършили работата и в полицията така.
Тока щял да поскъпне с някакви си там проценти. Хляба гонел 2 лв за килограм.
Сигурно няма да ми стигнат няколко десетки поста за да изброя всички безумия. Затова ще спра дотук.
Кажете ми сега  как да не се радва човек на всичко което се случва около него. Живеем в една добре уредена и социална държава. 
Да искам да се махна и ще го направя. Съдете ме. Но аз искам мойте деца да живеят нормално. А не в държава на мутри, безаконие и полиция която хем я има, хем я няма.
Не мразя България, напротив обичам я, но мразя това което се случва тук............



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. varg1 - не
19.07.2007 12:31
бягаи а се бори само страхливците бягат.човек не може да избира държавата където да се роди и затова трябва да направи така че ако нещо не му харесва да намери начин да го промени
цитирай
2. zeifod - Срещу кое Варг?
19.07.2007 12:35
Да се боря срещу човешката глупост? За половината неща който ни се случват сме си виновни ние хората, визирам: мръсотията, пияните шоьори. Парка в Пловдив например се чисти всяка сутрин. След по - малко от 20-десет минути е в окаяно състояние. Как можеш да се бориш с човешката глупост и безхаберие. изгубена кауза според мен :(
цитирай
3. zeifod - Правя Фил,
19.07.2007 12:46
каквото мога. Не стоя безучастен. На протеста за съжаление не мога да отида, не съм от София, а би ми се искало да съм там :(
Не се чудя дали да напусна или не. Решил съм го и ще го направя. Въпрос на време.
цитирай
4. bibeto - съгласна съм с теб,
19.07.2007 13:03
но се обзалагам, че и в другите държави има наркотици, ламтеж за пари, проституиращи деца, майки захвърлящи децата си, деца стрелящи по съучиниции т.н. Няма къде да избягаш. Защото ако не е едно, ще е друго. Трябва да си намираме хубави неща, заради които да живеем.

Успех.
цитирай
5. zeifod - Hммм
19.07.2007 13:10
съгласен съм Бибето. Навсякъде има проблеми. Но тук те са прекалено много. Тук всяко едно дребно нещо което трябва да се свърши се превръща в проблем.
цитирай
6. injnina - "Не мразя България, напротив обичам я,
19.07.2007 13:16
но мразя това, което се случва тук...".
Неподредена, мръсна, разхвърляна, непредсказуема, ограбваща...
Някои просто се изнасят , а други остават с надежда, че все нещо ще се промени!
Към по-добро!
Поздрави за постинга!
цитирай
7. artanis - за повечето неща си има обяснение
19.07.2007 13:27
Особено за тези свързани с полицията. Аз трудно издържам повече от 1 месец в България. Тя е по-скоро за авантюристи, отколкото за нормални хора.

За мутрите и т.н. точно така беше и по времето на Виденов. Лошото е, че когато всички виждат как за някои хора няма закони и най-дребният престъпник започва да си мисли, че каквото и да направи ще му се размине.

Действай и успех. Пловдив иначе не е лошо място за пазаруване, стига някой да не те убие/ограби и т.н. докато се забавляваш.

поздрави:
цитирай
8. viovioi - е тука не писах ли нещо за Нубия?
19.07.2007 13:47
А?
цитирай
9. viovioi - не не беше тука...
19.07.2007 13:51
По близки сме като народопсихология,бит и обичаи с южноафриканската страна Нубия.Тези дни ще дойде правителствена делегация за срещи и обмяна на обеди))))
цитирай
10. breathe - Не съм си и представял, че на 23 ще ...
19.07.2007 13:52
Не съм си и представял, че на 23 ще кажа това, но... Бягай, докато все още можеш! Всичко останало тук е кауза пердута! Една немалка част от хората са дебили, нямаме държавност, нямаме сигурност, нямаме нищо!

ПО ДЯВОЛИТЕ, КАК МОЖЕ ДА СИ ПРАВ ЗА АБСОЛюТНО ВСИЧКО В ПОСТИНГА!!!!!

Преди време си мислех, че който не може да се оправи в България, не би могъл да го стори където и да било другаде. Освен това смятах, че онези, които напускат България, независимо за колко време, са, едва ли не, национални предатели. Сега гледам с пренебрежение на тия наивни глупости! Не можем да се борим бе хора, разберете го най-накрая! Не струваме бе, не сме читави, гаден народ сме, подли и завистливи сме, прости сме, нямаме култура, мързи ни, мърлячи сме, а за единност, и дума не може да става! Никой да не се засяга, ако обича, не визирам точно него, но ако дядо Вазов можеше да ни види на какво дередже сме като народ, щеше да се обърне три пъти в гроба!

Какво ми ревете за борба, това да не ви е Възраждането?!? Тия като Левски и Ботев отдавна вече не се раждат по българските земи, останаха само Ангрешковците, Карабас-Барабасовците и покорната рая. И, разбира се, истинските антибългари - за справка, прегледайте някои постинги от миналите дни.
цитирай
11. mopse - Много вярно си го казал...
19.07.2007 14:48
За мен всичко е въпрос на манталитет!

А brеathe прекрасно сумира всичко в последния си абзац. Това е.

Аз оставам, за сега ;) с позитивните си мисли - но може и на мен да ми кипне някой ден, и да си отнеса позитивните мислички на други географски ширина и дължина...

Поздрави!
цитирай
12. artanis - breathe
19.07.2007 14:58
Човекът винаги може да избяга, както и винаги може да се завърне, защото границите са отворени. Не съм съгласен, че всичко е загубена кауза. За дебилите - зависи от гледната точка. Аз мога да твърдя, че дебили са една голяма част от човечеството, но откакто не съм в България смекчих езика по тази част. Държавност - защо да няма. Важат законите на ЕС и крайната инстанция е съдът на ЕС. Сигурност - няма нищо сигурно, но ако човек бъде внимателен, може да остане жив и дори да живее нещо като нормален живот. Нямаме нищо? :) Не мисля така.

Пропускам някои неща докато стигна до това за гадния народ. Пълни глупости. Не може да генерализираш така.

поздрави:
цитирай
13. breathe - @artanis
19.07.2007 15:06
Изрично помолих да не се засягате от написаното, защото надали визирам точно вас.
цитирай
14. zeifod - Артанис
19.07.2007 15:16
така е важат законите на ЕС. И точно по тези закони, защото сме нарушили много правила по Натура 2000, България ще си отнесе глобите - тоест народа. Повярвай народа ще плати за грешките на онези горе. Какво значи да живеем внимателно? Да се движа с прибежки и припълзявания до работата, защото някоя кретенойдна мутра може да ме сгази на тротоара или да ме застреля? Точно това не е идеята ми за нормален живот. И да съгласен съм с Breathe, обременен народ, робски народ, от който 80 процента са кретени. Повечето умни и интелигентни хора одавна не са тук. Останаха една малка част от тях, а скоро и тях няма да ги има. Това е тъжната истина.
цитирай
15. artanis - breathe
19.07.2007 15:19
можеш да ми пишеш и на ти (между другото вие се пише с голяма буква, ако обръщението е към един човек). Аз не се засягам от нищо, просто дискутираме.

приятен следобед:
цитирай
16. zeifod - Фил
19.07.2007 15:30
аз и по-горе казах. Искам да отида, но не съм от София и просто няма как да стане.
цитирай
17. breathe - @fil
19.07.2007 15:33
Да, разбира се, че ще отида на протеста! Ама човекът ти каза вече, той няма да отиде, защото е в друг град, не видя ли отговора му, адресиран до теб?

@artanis
Поправка: прав си
цитирай
18. artanis - zeifod
19.07.2007 15:33
Т.нар. пари на народа се харчат за такива глупости, че Натура 2000 едва дали ще отнеме много ресурси. "Онези горе" са човешки същества, които се избират от всички. Знам за какво говориш за прибежките. Аз например се прибирам през Февруари по тъмно винаги с такси. Просто трябва да се внимава, но трябва да се внимава навсякъде.

И аз много неща писах за тези 80% (по една случайност приблизително толкова, колкото гласуваха за втори мандат на президента). Но те са очевидно повече от другите 20%, а живеем в демократично общество. В България има професионалисти на международно ниво (аз познавам 2ма и знам за още поне 1). Доколкото знам нямат планове за напускане на страната.

Това не значи, че всичко е бяло или всичко е черно. Идеята ми беше да не се генерализира, защото е твърде вероятно да се напише нещо, което не е вярно.

Има и нещо странно. Пишеш по тема за която съм писал преди време и използваш същите аргументи (за 80% и т.н.) Това само съвпадение ли е?

а.
цитирай
19. breathe - @artanis
19.07.2007 15:38
Нека разменим линкове, за да не си ровим в блоговете в търсене на постинг по темата. Своето мнение съм изказал тук:
http://breathe.blog.bg/viewpost.php?id=87927
Бих се радвал, ако ми пратиш линк към твоя текст.
цитирай
20. breathe - @fil
19.07.2007 15:39
Може би човекът е на работа до 19.00ч., знаеш ли какво може да го спира? Не знаеш. ;)
цитирай
21. zeifod - Артнис
19.07.2007 15:39
Хехе даже не знаех че си писал по тази тема.Да не говорим че и блога не бях ти чел до днес. А процентите са горе долу, не съм сигурен дали са точно 80 или 75. Не това е важното.
С такси казваш, браво. А как да се прибира всяка вечер с такси, някой който получава 250 лева заплата? Имай предвид че извън София това е горе долу нормалната работна заплата.
Похвално знаеш 3-ма. И аз знам 3-4 който няма да напуснат. С общи напъни на съблогърите ще ги добутаме до няколкостотин човека. Чудесно е просто, от 7 милиона , ако можем да искараме само няколкостотин, съжалявам ама сме за оплакване.
цитирай
22. artanis - :) да разнищим граматичния въпрос
19.07.2007 15:41
Вие се пише с главна буква, а не редовна, във всички случаи на обръщение към един човек, според граматиката на българския език.

Не го приемай като лична нападка. Просто много хора четат тази дискусия и утре като нищо всички ще започнат да пишат "Вие" с редовна буква.

малко перфекционизъм никому не вреди (Егоист).

поздрави на всички:
цитирай
23. artanis - Абсурдистан
19.07.2007 15:51
http://artanis.blog.bg/viewpost.php?id=13598
http://artanis.blog.bg/viewpost.php?id=37160

И повечето от нещата, които съм писал преди 2007.

Зейфод, извинявай, явно е съвпадение, просто леко ме гони параноя. Мога да ти кажа само: направи нещо, за да си помогнеш.

За специалистите: съмнява ме да има дори 100 от тях, но България е място, където хората имат други приоритети и не биха дали пари за знанията на специалистите (защото те не се ядат, нито пък се пращат на смс).

стига толкова за днес :)
цитирай
24. zeifod - "но България е място, където ...
19.07.2007 15:56
"но България е място, където хората имат други приоритети и не биха дали пари за знанията на специалистите (защото те не се ядат, нито пък се пращат на смс)."
Ето това е тъпото на държавата ни Артанис. Така и не осъзнаха господа бизнесмените, че точно тези специалисти бутат бизнеса и приходите им напред. Хората на запад, дават пари на можещите и знаещите за да ги задържат при тях. Тук можещите и знаещите са безработни или работят нещо не по специалността им. Реплика на един познат " Е за ко да давам на някой една шапка пари, като мога си фана един за 250 лева. Той ще се научи" - ще го оставя без коментар. За жалост такова е мисленето на по голямата част от бг бизнесмените.
цитирай
25. breathe - Пък на мене един близък приятел
19.07.2007 16:24
вчера ми каза:
"Против интересът на компанията е да се наемат ниско квалифицирани и незнаещи кадри. Ако някой иска работата му да се върши от мърлячи, да си ги наема, аз имам реноме да браня! Може да работят при мен дори само трима истински специалисти, но те са сред най-добрите в България! Да не съм луд да ги изпусна и да отидат при някой, който ще им дава със 150 - 200 лева повече? Ще се излагаме тука за глупости, айде де! Не мога да си позволя да си загубя, предоставил съм им най-добрите възможни условия, и хората ми се отблагодаряват със здрава работа и коректност!"

Думите му са перифразирани, но отразяват неговия начин на мислене.

Щастлив съм, че познавам дори 1 човек с такова мислене.

Лошото е, че е само един.
цитирай
26. zeifod - forevercarrieon
19.07.2007 20:02
Значи според теб трябва да си мълчим. Да не мрънкаме, да не правим нищо? Просто да стоим и да гледаме безучастно? Точно заради това че безучастно гледаме и мълчим, превиваме главици, сме стигнали тук и ни мачкат всички. Аз не смятам да мълча и когато нещо не ми харесва си го казвам в прав текст.
А ти ако си избрал ролята на покорството и примирението, само мога да кажа - жалко за теб.
цитирай
27. breathe - @forevercarrieon
19.07.2007 20:40
извинявай, ама ще те помоля да изчетеш както постинга, така и коментарите. Казаха се доста интересни неща. Ако ги прочетеш що-годе внимателно, ще видиш, че въобще не става въпрос само за мрънкане. Изказаха се доста интересни аргументи, не бих казал въобще, че сме си чешели езиците (пръстите) ей така, просто за да мрънкаме, че сме зле. Много от нас са блъскали и все още блъскат яко gegen die wand... И кво?
Познавам много повече "патриоти", които нищо не са направили, и дето ти казваш, само мрънкат.
цитирай
28. breathe - @forevercarrieon
19.07.2007 21:34
Респект към теб! Ти си човек, с когото може да се говори разумно! :)))
цитирай
29. breathe - Явно трябва да пренесем дискусията ...
19.07.2007 22:25
Явно трябва да пренесем дискусията в постинга "България не е Абсурдистан"
цитирай
30. breathe - @forevercarrieon
20.07.2007 07:30
Мисля, че те разбирам добре. Ако желаеш да поговорим по някоя тема, с най-голямо удоволствие бих поспорил. Имам своите аргументи, ти имаш твоите си, какво по-чудесно от това да обменим гледни точки? :))
Чакам ЛС от теб! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zeifod
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1064411
Постинги: 112
Коментари: 1065
Гласове: 2916
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930